להיות עם הגבר הזה או לא?

להיות עם הגבר הזה או לא? – הקשיבי לעצמך!

אני מקשיבה לנשים שונות, עוקבת אחר מצבים שונים ומה אני רואה? קהות רגשית מפריע לקבל את ההחלטה. הוא אומר למשל: “אין לי תכניות רציניות לגבייך”. זה במקרה הטוב כאשר הגבר אומר את זה ישירות ובכנות. לפעמים אפשר להבחין בזה מתוך המעשים שלו.

הרגישי, הקשיבי, הסתכלי וקבלי החלטה!

אם הוא אומר את זה או שכך עולה ממעשיו, תני להחלטתו להיכנס פנימה, כדי שהיא תעבור דרכך. אם את יכולה לעשות את זה, פירוש הדבר שאת מספיק פגיעה כדי לא להתגונן, את חזקה בתור אישה. הצעד הבא יהיה עבודה פנימית. את תוכלי לקבל החלטה האם להיות עם הגבר הזה או לא

את מאוד תשתדלי ותהיה נהדרת בהכל חוץ מדבר אחד. לא תהיי מה שאת בגלל שאת משקרת לעצמך. עמוק בפנים את תדעי את זה. אבל ספק אם הידע הזה יגיע לתודעה שלך. זה יגרום לך לחוש חוסר ביטחון ברקע ולספקות שלו בקשר אלייך.
לא יהיה קשר טוב איתך כל עוד את לא מקשיבה לעצמך. אך את מאוד תמצאי חן בעיני גבר שמעדיף לשמור על מרחק מהאישה. ולא משנה שתשנו באותה מיטה במשך 20 שנה, עדיין יהיה מרחק רב ביניכם.
אם האישה יודעת בדיוק מה היא רוצה ולמה היא מוכנה להסכים, היא תהיה רגועה. היא מוכנה לשלם בוויתור על הרצונות שלה אם היא מרגישה כאב עם הגבר הזה.

כאשר היא מתגוננת כך מהאמת האכזרית, האישה מאבדת את ההגנה הטבעית שלה – הרגישות. היא חזקה ולא רוצה לסבול. לכן במקום להיפגע פעם אחת על ידי הגבר, היא נופלת כל פעם בעצמה.
אישה המקבלת כאב כחלק מהחיים וסבל כשלב של היצירה, היא בריאה בנפשה. אם האישה מראש מסכימה לכאב ביחסים אז יהיה פחות כאב.
אישה שאינה בוגרת בנפשה ומונעת על ידי חישובי כדאיות, תחייה בתוך הראש שלה. היא רוצה לקבל מעט חיבה עכשיו ולא מבינה שעל הכל היא תצטרך לשלם ועל המעט הזה היא תשלם ביוקר. היא רצתה להתחכם ובסופו של דבר רימתה את עצמה.
לחבר בין הראש לרגשות. אצל אנשים ערמומיים, השכל עובד נהדר. אישה כזאת אומרת לעצמה: “אני אכבוש אותו בשיחות חכמות, ציות, בישול מעולה או סקס.
כמובן, אלא מה שתקבלי ממנו בחזרה יהיה בדיוק באותו מטבע. למשל ביטחון כלכלי, טיולים משותפים, עזרה בבית וסקס.
אך זאת לא תהיה בחירה מהלב.

על סמך הרגשות שלך.
כמה נשים יקומו ויעזבו כאשר מתחילות שיחות מעורפלות בנוגע לעתיד, בסגנון “בואי לא נדבר על העתיד”, “אני לא אוהב לתכנן לטווח ארוך” וכו’? למעשה נשים בודדות. הרוב יתווכחו בתוכן פנימה עם החלטת הגבר מתוך תקווה לנצח אותו בעתיד. במשך הזמן הוא יבין שאת מדהימה ושווה כדי לבחור בך. ואז הוא יתחיל לתכנן ויוביל אותך יחד עימו.
יש בעיה קטנה במצב הזה. את מהתחלה לא ציית לו, לא קיבלת את ההחלטה שלו. אין קבלה בזוגיות כזו. את הכנסת את ההחלטה שלו לא לתוכך פנימה אלא לכיס.

אישה שמרגישה את נפשה לא תחלק את עצמה לשתיים, האחת שרוצה משפחה והשנייה שתגיע פעם בשבוע ללילה אחד כאשר הוא יקרא לה.
תגובות היסטריות מופיעות כאשר מבינים שהדברים לא מסתדרים כפי שרצינו, אלא רואים את מה שיש. האישה רואה ש”הבית בוער” אך היא משכנעת את עצמה שהשריפה בעצם מחממת ולא מסוכנת. היא הולכת לתוך האש ולאחר מכן בוכה ומראה לי את הכוויות שלה ו…שוב נכנסת לבית הבוער.
היא לא שומעת את הדברים שאומר לה הגבר שלה. המציאות יותר מדי לא נעימה. אז בעט דמיוני היא מתקנת את הנאמר על ידו ומפנימה את זה.

אלא יחסים מתוך הסכם, כאשר כל אחד מקבל את חלקו וכל אחד משחק את התפקיד המיועד לו ולה. אם משהו השתבש, טעית, חלית, המצב רוח התקלקל – זהו, כל המבנה קורס.
הרגישי, הקשיבי לו, הביטי מה הוא עושה והקשיבי לעצמך.
נשים שבחרו בעצמן ומצאו את עצמן, מחכות בשלוות נפש לגבר בעל יחס דומה.
נשים שלא מכירות ולא מרגישות את עצמן, ממהרות להציע את עצמן לגבר, כדי שיבחרו בהן ויוכיחו כך את ערכן מבחוץ. אך הכל מתחיל בפנים, בתוך הנפש.

נ.ב. זכרו: “כאשר אנו משנים את התודעה שלנו – אנו משנים את החיים לנו!”