פורנו או טנטרה

פורנו או טנטרה – ומה הבדל ביניהם!

האם לימוד טנטרה יכול לשחרר אותנו מההתמכרות שלנו לפורנו?

מה אם החיבור ליכולות הטבעיות שלנו עשוי להביא אותנו לאקסטזה והכל ישתנה?

הייתי ממש לחוצה כאשר הבנתי לראשונה שאני רוצה ללמד טנטרה.
מה יחשבו האנשים? האם ייעלבו? לדבר על מין?
לא במקום שאני גרה בו.
זאת קהילה קטנה ושמרנית , אז איך זה יעבוד?
אבל אז חברה טובה אמרה לי, “את מבינה מה את מציעה לאנשים? טנטרה היא למעשה ההפך מפורנו.” ברגע שהבנתי את זה, מעולם לא הסתכלתי לאחור!
פורנו הוא דבר מוזר. אנשים מסוימים חושבים שפורנו זה דבר מאוד רע, אך אני לא מאמינה לזה. המון אנשים נהנים ביותר מצפייה בפורנו. זוגות רבים צופים בפורנו ביחד על מנת לחוות דברים חדשים. עם זאת, אין ספק כי יש לפורנו מספר צדדים אפלים.
מלבד הדברים הברורים כמו האלימות
וכל מה שקשור לילדים, הצד האפל של פורנו אינו כה גלוי לעין.

1. המראה החיצוני שלנו הוא הכל
פורנו מתמקד בגירוי גופני. המסר התת-מודע שמועבר אלינו על ידי הפורנו הוא שמיניות תלויה במראה הגוף. בני אדם צריכים להיות צעירים, בכושר טוב, עם שדיים רעננים וזקופים או פין גדול, אחרת הם לא יכולים להיות טובים בסקס. באופן אירוני, זה יוצר בעיה עצומה של דימוי עצמי לכל אדם ובמיוחד בקרב אלה שלא רואים את עצמם צעירים, בכושר טוב ורעננים. ואלה שכן רואים את עצמם מתאימים לדימוי הנדרש לעיתים קרובות חושבים שאבריהם לא מספיק זקופים או גדולים. בסופו של דבר, לאחר צפייה בפורנו אף אחד לא מרגיש מאושר עם עצמו.

2. לענג זה את זה בהצלחה זה הדבר היחיד.
פורנו מתמקד בלענג את הפרטנר לסקס. ברור שחלק מאתנו עמוק בתוכנו יודע שהרצון לענג את הפרטנר שלנו זה אכן דבר נהדר. אך בדרך כלל זה לא מוצג ככה בפורנו. המטרה היחידה היא להביא את האדם השני לאורגזמה. אתם בטח שואלים ומה רע בכך? בעצם זה המסר שהתת-מודע שלנו מקבל, שזאת המטרה היחידה של יחסי מין. כלומר אם אתם לא מצליחים להביא לאורגזמה את האדם השני, אין בכלל טעם לקיים יחסי מין. כך אנו מתחילים לסבול מחרדת ביצוע הן כצד המעניק והן כצד המקבל.

3. חיבור בין האנשים ואינטימיות אינם חשובים
פורנו אינו עוסק בחיבור בין האנשים כלל. הוא מציג סדרה של פעולות פיזיות שאנשים עושים ביחד כאשר אין שום חיבור או אינטימיות ביניהם. והדבר לא תמיד רע, לפעמים סיבוב של סקס מהיר וחזק כפי שהוא מוצג בפורנו יכול להיות כייפי, אך שוב תת-מודע שלנו מקבל את המסר שזאת הדרך היחידה והנכונה לקיים יחסי מין. אין שום צורך להתחבר וליצור אינטימיות, אלא המטרה היחידה היא לגמור.

4. זה כל מה שאנחנו מסוגלים להגיע אליו
החלק הגרוע ביותר הוא שפורנו גורם לנו לחשוב שזה מה שיש בסקס ולא יותר. אנו חושבים שאנחנו יודעים מה הוא סקס ופורנו הוא הסוג המתקדם שלו וזה כל כך מרגש. אך אין זה נכון כלל. האמת היא שבני אדם משתמשים אולי בחמישה אחוזים מיכולות המיניות שלהם. הדבר דומה לנגינה בפסנתר בעל עשרה קלידים בלבד. אז אנחנו לומדים לנגן נהדר את “יונתן הקטן”. אך האמת היא שיש 88 קלידים ואנחנו מסוגלים לנגן מוזיקה פנומנלית ומדהימה ביותר. פשוט לא ידענו את זה.

פורנו מחזק את האמונה כי “יונתן הקטן” הוא כל מה שיש. אז אנחנו מנגנים אותו פשוט יותר ויותר טוב כך שהוא עדיין מעניין אותנו. אך אנחנו מפספסים את כל העניין.

ההמשך יבוא…